The Bucky Pillow Recensie

Ooit geprobeerd om op boekweit te slapen? Ik ook niet, totdat ik een biologisch met boekweit gevuld kussen van Bucky kreeg. Bucky Inc., een in Seattle gevestigd bedrijf, bestaat sinds 1992. Op hun website staat dat hun productie steeds Amerikaanser wordt. Net als bamboe is boekweit een duurzaam materiaal dat Bucky Inc. beschikbaar heeft gesteld in de VS.

Als je nekpijn of pijn hebt als je ’s ochtends wakker wordt, kan dit te wijten zijn aan je kussen. Dit geldt vooral voor traditionele kussens gevuld met dons of schuim. Een typische nachtrust op deze kussens begint prima, maar dan merk ik dat ik vaak van houding verander en mijn kussen opnieuw verstel omdat het ’s nachts is gezonken of verschoven.

Het Bucky-kussen was de beste ondersteuning die ik kon vinden voor mijn nek en hoofd. Het was ook heel gemakkelijk om de vorm van het kussen aan te passen, zodat het niet wegzakte. Hoewel u ’s nachts misschien wat verschuivingen in uw slaaphouding opmerkt, is het gemakkelijk om het kussen terug te plaatsen in de gewenste positie. Boekweit is geen makkelijk bed om op te slapen. Het Bucky-kussen voelde in het begin te hard aan, vooral tegen mijn oor, maar na een paar keer gebruiken raakte ik eraan gewend. Een slaapmasker had kunnen worden gebruikt om het kleine ongemak te verlichten. Ik ben al gewend na slechts 2 nachten met het kussen en het is veruit mijn favoriet geworden.

Mijn Bucky-kussen gaf me een goede nachtrust. Mijn vrouw probeerde het de volgende nacht met dezelfde resultaten, hoewel ze ook zei dat het een beetje moeilijk was. Dat is echter een kleine prijs om te betalen voor het verlichten van nekpijn. Het gevoel van hardheid zal na een paar keer gebruik verdwijnen, zoals ik al zei. Omdat ze goed zijn voor de uitlijning van de wervelkolom, werken boekweitkussens goed voor zij- en rugslapers.

Afgezien van de geweldige ondersteuning, houdt het Bucky-kussen geen warmte vast zoals een traagschuimkussen. Dit zou een geweldig kussen zijn voor mensen die warm slapen of in warmere klimaten leven. De kussens zijn zwaarder doordat ze gevuld zijn met boekweit. Ik vind dat echter een pluspunt omdat ze niet zo veel zullen bewegen. Het volledig natuurlijke materiaal maakt het aangenaam voor de neus. Je kunt zelfs je eigen geuren zoals lavendel aan het kussen toevoegen door de hoes open te ritsen en de gewenste hoeveelheid erin te doen.

Het Bucky kussen is een goede keuze voor zij- en rugslapers die op zoek zijn naar een nieuw kussen. Het is een heel andere sensatie in vergelijking met traditionele kussens en is misschien wel het laatste kussen dat je ooit moet kopen!